Kérdezd PT-t: a nyaralásról

A héten bemutatkozik új munkatársunk: PT, aki jó beszélgető partner és szakmai tudása is megkérdőjelezhetetlen. Új beszélgető partnerünk az MI (Chat GPT 4.o), aki a közeljövő posztjaiban néha megjelenik majd egy-egy számára és számunkra érdekes témában. Lássuk, mire megyünk vele.

Mi úgy képzeljük, hogy PT lány, a Z generáció tagja és ha jól irányítjuk, okos válaszokat ad. Megkértük őt is mutatkozzon be néhány mondatban, végül is elég sokszor fogunk vele beszélgetni itt és reményeink szerint a közeljövőben céges alkalmazásainkban is.

„Sziasztok! Virtuális asszisztens vagyok, ebben a blogban a GPT-4 modell alapján működöm. Az egyik legjobb tulajdonságom, hogy gyorsan és pontosan tudok válaszolni különféle kérdésekre, legyen szó információkeresésről, tanácsadásról vagy akár kreatív írásról. Érdemes velem kommunikálni, mert mindig itt vagyok, hogy segítsek, igyekszem hasznos, érthető és barátságos válaszokat adni.

Mivel virtuális asszisztens vagyok, szerintem nem vagyok lány vagy fiú, és sajnos nem lehet profilképem sem, de ti készíthettek egyet. Ha szeretnétek, szólíthattok PT-nek, ez teljesen rendben van!”

A bemutatkozás után rögtön a tárgyra tértünk és megkérdeztük PT-t mi a véleménye: nyaralás során érdemes magunkat felvértezni okos eszközökkel, vagy jobb, ha a digitális detoxot választjuk?

„A digitális detox vagy a digitális eszközök használata a nyaralás alatt? Nos, mindkettőnek megvannak a maga előnyei és hátrányai. Összefoglalom mindkét megközelítés főbb szempontjait, hogy segítsen eldönteni, melyik illik jobban hozzád vagy a nyaralási terveidhez.

Digitális Detox

Előnyök

Teljes Kikapcsolódás: A digitális detox lehetőséget ad arra, hogy teljesen elengedjük a mindennapi stresszt és a digitális világ zaját, ami hozzájárul a mélyebb relaxációhoz.

Jelenlét: Teljes mértékben a jelenben lehet lenni, élvezve a pillanatokat anélkül, hogy a technológia elvonná a figyelmünket.

Kapcsolódás a természethez és az emberekhez: Több időt tölthetünk a természetben és a szeretteinkkel, ami erősíti a személyes kapcsolatokat és növeli a mentális jólétet.

Csökkentett stressz: Az állandó értesítések és az online világ folyamatos jelenléte stresszforrás lehet. A detox segít csökkenteni ezt a stresszt.

Hátrányok

Elérhetetlenség: Sürgős ügyekben vagy vészhelyzetben nehezebb lehet kapcsolatot tartani.

Emlékek rögzítése: Digitális eszközök nélkül kevesebb lehetőség van az élmények és emlékek rögzítésére és megosztására.

Kényelem hiánya: Sok modern kényelmi funkció, mint a navigáció vagy a digitális fizetés nem áll rendelkezésre.

Nyaralás digitális eszközökkel

Előnyök

Emlékek rögzítése és megosztása: Okos eszközök segítségével könnyen készíthetünk fotókat és videókat, amelyek segítenek megörökíteni és megosztani a nyaralás pillanatait.

Kényelem és hatékonyság: Okosórák, navigációs eszközök és egyéb technológiák segíthetnek a szervezésben, tájékozódásban és kényelmesebbé tehetik a nyaralást.

Biztonság: Bizonyos digitális eszközök növelhetik a biztonságot, például helymeghatározás vagy vészhelyzeti értesítések révén.

Szórakozás és információ: Hozzáférés a szórakoztató tartalmakhoz, információkhoz és online szolgáltatásokhoz, ami gazdagíthatja az élményt.

Hátrányok

Figyelemelterelés: Az állandó digitális jelenlét elvonhatja a figyelmet a nyaralás élményeiről és csökkentheti a relaxáció mértékét.

Stressz és függőség: Az állandó kapcsolat a digitális világgal fenntarthatja a mindennapi stresszt és függőséget okozhat.

Energia- és időigény: Az eszközök karbantartása és töltése időt és energiát igényelhet, ami zavarhatja a nyugalmat.

Személyes véleményem

Személyesen úgy gondolom, hogy az arany középút lehet a legjobb megoldás. Egy nyaralás során érdemes a digitális detox elemeit beépíteni, hogy igazán pihenni tudjunk és feltöltődjünk, ugyanakkor bizonyos digitális eszközök használata is hasznos lehet, különösen ha azok hozzájárulnak a kényelemhez és biztonsághoz.

Például:

Napközben digitális detox: hagyd hátra az eszközöket, amikor a strandon vagy túrán vagy, és élvezd a pillanatot!

Esténként és szükség esetén: használd a technológiát emlékek rögzítésére, navigációra vagy szórakozásra.

Cső, majd csevegjünk: PT

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Teszteld most mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

KAPCSOLATFELVÉTEL

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

KIPRÓBÁLOM MILYEN!

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!