Műszaktervezés és
intelligens átirányítás

Műszaktervezés és intelligens átirányítás

_ MINDEN HÍVÁS CÉLBA ÉR!

Hatékony ügyfélszolgálat
minden pillanatban

A modern ügyfélszolgálatok legnagyobb kihívása, hogy minden hívást fogadjanak – akár a nap 24 órájában, a hét minden napján. Akár egy kis webáruház, akár egy nemzetközi call center üzemeltetéséről van szó, a megfelelő híváskezelés és erőforrás-menedzsment elengedhetetlen az ügyfélélmény és a hatékonyság fenntartásához.

A modern ügyfélszolgálatok legnagyobb kihívása, hogy minden hívást fogadjanak – akár a nap 24 órájában, a hét minden napján. Akár egy kis webáruház, akár egy nemzetközi call center üzemeltetéséről van szó, a megfelelő híváskezelés és erőforrás-menedzsment elengedhetetlen az ügyfélélmény és a hatékonyság fenntartásához.

Minden hívás célba ér
– a megfelelő helyre, a megfelelő időben!

Rendszerünk fejlett, sokoldalú átirányítási és műszaktervezési megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy a hívások mindig az éppen elérhető és legmegfelelőbb ügyintézőhöz kerüljenek. Az intelligens ütemezésnek és rugalmas szabályrendszernek köszönhetően minimalizálható az elveszett hívások száma, csökkenthető a várakozási idő, és javítható a munkaerő-kihasználtság.

Rendszerünk fejlett, sokoldalú átirányítási és műszaktervezési megoldásokat kínál, amelyek lehetővé teszik, hogy a hívások mindig az éppen elérhető és legmegfelelőbb ügyintézőhöz kerüljenek. Az intelligens ütemezésnek és rugalmas szabályrendszernek köszönhetően minimalizálható az elveszett hívások száma, csökkenthető a várakozási idő, és javítható a munkaerő-kihasználtság.

Miért válassz
minket?

Bármikor, bárhova
irányítható hívások

Irányítsd át a hívásokat mobiltelfonra, másik mellékre, hangpostára, vagy akár egy hívócsoportba vagy híváslogikába, ahogy neked épp megfelelő!

Intelligens átirányítási
szabályok

Az egyszerű, azonnali átirányításoktól kezdve a komplex, időalapú és feltételekhez kötött hívásátirányításokig minden megoldás elérhető. Beállítható például, hogy egy hívás csak akkor legyen átirányítva, ha egy adott mellék foglalt, de hozzáadhatók kivételként kezelt telefonszámok a számunkra legfontosabb hívások fogadásához. 

Automatizált
műszaktervezés

A napi, heti vagy havi beosztások alapján működő ütemezett átirányítás lehetővé teszi, hogy a rendszer automatikusan irányítsa a hívásokat a megfelelő ügyfélszolgálati csapatokhoz. Ez különösen hasznos többműszakos vagy nemzetközi ügyfélszolgálatok számára.

Könnyen kezelhető naptár
alapú ütemezés

Az ütemezett átirányítások beállítása hihetetlenül egyszerű és rugalmas a naptárral, ahol akár fél órára pontosan megadható, hogy egy adott időszakban hova irányuljanak a hívások.

Teljes kontroll és
átláthatóság

Az adminisztrátorok rugalmasan kezelhetik az átirányításokat és a műszakterveket egy intuitív webes felületen keresztül, míg az engedéllyel rendelkező felhasználók saját beállításaikat szabhatják testre.

Integrált megoldás
telefonkészülékekkel és
online portállal

A rendszer támogatja az átirányítások beállítását közvetlenül a felhasználók által használt Snom telefonkészülékeken vagy a webes szolgáltatásportálon keresztül, sőt az átirányítások külső rendszerből API hívásokkal is vezérelhetők.

Hogyan működik?

Felhasználói és adminisztrátori beállítások

A felhasználók saját mellékeik átirányítását kezelhetik, míg az adminisztrátorok akár a teljes előfizetés átirányítási stratégiáját menedzselhetik.

Szabályok és kivételek

Egy átirányítás számos feltétellel beállítható. Átirányíthatjuk csak rendszeren belüli, vagy külső számról érkező hívásainkat, de megadhatunk kivételeket is bizonyos számokra.

Rugalmas műszaktervezés minden napra

Ütemezett átirányítási megoldásunkban létrehozhatsz sémákat egy átlagos hétre, de minden alapbeállítást felülírhatsz az adott dátumra szóló módosításokkal. Ünnepi nyitvatartás vagy váratlan helyzet? Mindenre van egyszerű megoldásunk!

A hatékony hívásátirányítás és a megfelelő erőforráselosztás révén csökken az elveszett hívások száma, javul az ügyfélélmény és növekszik az ügyfélszolgálat hatékonysága.

Próbáld ki
most!

Tudd meg, hogyan teheted vállalkozásod híváskezelését hatékonyabbá és
rugalmasabbá!

Tudd meg, hogyan teheted vállalkozásod híváskezelését hatékonyabbá és rugalmasabbá!

Kérj ingyenes bemutatót vagy próbáld ki 30 napig díjmentesen!

 

Kapcsolatfelvétel

Lépj kapcsolatba velünk, és segítünk a legjobb megoldás
kiválasztásában!

Lépj kapcsolatba velünk, és segítünk a legjobb megoldás kiválasztásában!