Softphone –
Bria Enterprise

Minden eszköz
lehet telefon!

A softphone olyan alkalmazás, amely külön telefonkészülék (hardphone) nélkül is képes
IP alapú telefonhívások bonyolítására számítógép, tablet vagy mobil telefon
segítségével. A softphone támogatja a változó helyű munkavégzést, de ideális home
office-ban dolgozó kollégáknak is.

A softphone olyan alkalmazás, amely külön telefonkészülék (hardphone) nélkül is képes IP alapú telefonhívások bonyolítására számítógép, tablet vagy mobil telefon segítségével. A softphone támogatja a változó helyű munkavégzést, de ideális home office-ban dolgozó kollégáknak is.

Kapcsold össze
rendszereidet!

A Bria Enterprise jól integrálható vállalati IP telefonközpont rendszerünkhöz: teljes körűen együttműködik a VIPeX alközponttal és a telefonok kontaktlistáival, felhasználói beállítást pedig nem igényel. Bármilyen cég számára előnyös választás, akár call centeréhez, akár változó helyű vagy hibrid cégműködéshez.

A Bria Enterprise jól integrálható vállalati IP telefonközpont rendszerünkhöz: teljes körűen együttműködik a VIPeX alközponttal és a telefonok kontaktlistáival, felhasználói beállítást pedig nem igényel. Bármilyen cég számára előnyös választás, akár call centeréhez, akár változó helyű vagy hibrid cégműködéshez.

Kíváncsi vagy távmunkát támogató megoldásainkra?

A Bria Enterprise softphone
megoldás előnyei

Minden helyzetben
praktikus

A softphone használata számtalan különböző helyzetben lehet előnyös, legyen szó call centerek üzemeltetéséről, változó helyű munkavégzésről vagy távmunkáról.

Mint egy telefon

A softphone nem csak az általános telefonhívási funkciókat, de szinte minden mást is átvesz a hagyományos telefonkészülékek funkcióiból. Kezeli a hívástörténetet, állíthatók a hangok, továbbíthatók a hívások és aktiválható a ne zavarjanak funkció is.

Teljes integráció

A softphone teljes mértékben együttműködik a VIPeX felhő alapú telefonközpont rendszerünkkel, a felhasználóknak ehhez nem kell külön konfigurációt végrehajtania.

Széles eszköztámogatás

A szolgáltatás üzemel asztali gépen (PC és Mac), illetve tableten és mobiltelefonon (Android és iOS) is.

Kedvező ajánlatok

Költséghatékony csomagok révén a softphone szolgáltatás egyszerre aktiválható mobilon/tableten és desktop felületen is.

A Bria Enterprise softphone
megoldás előnyei

Minden helyzetben
praktikus

A softphone használata számtalan különböző helyzetben lehet előnyös, legyen szó call centerek üzemeltetéséről, változó helyű munkavégzésről vagy távmunkáról.

Mint egy telefon

A softphone nem csak az általános telefonhívási funkciókat, de szinte minden mást is átvesz a hagyományos telefonkészülékek funkcióiból. Kezeli a hívástörténetet, állíthatók a hangok, továbbíthatók a hívások és aktiválható a ne zavarjanak funkció is.

Teljes integráció

A softphone teljes mértékben együttműködik a VIPeX felhő alapú telefonközpont rendszerünkkel, a felhasználóknak ehhez nem kell külön konfigurációt végrehajtania.

Széles eszköztámogatás

A szolgáltatás üzemel asztali gépen (PC és Mac), illetve tableten és mobiltelefonon (Android és iOS) is.

Kedvező ajánlatok

Költséghatékony csomagok révén a softphone szolgáltatás egyszerre aktiválható mobilon/tableten és desktop felületen is.

Kérd ajánlatunkat!

Aktuális standard díjszabásunkat itt találod.

Kérd ajánlatunkat!

Aktuális standard díjszabásunkat itt találod.

Olvasd el legfrissebb bejegyzéseinket!

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!