Grafikus híváslogika
szerkesztő
Automatizáld céged
kommunikációs folyamatait!
A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.
A grafikus híváslogika szerkesztő a VIPeX egyik legkorszerűbb és a testre szabott működést leginkább támogató megoldása. Segítségével bármilyen bonyolult IVR rendszert, vagy ügyfélszolgálati folyamatot grafikus elemek segítségével, online felületen állíthatsz be, szükség esetén pedig azonnal módosíthatsz.
A grafikus híváslogikai szerkesztővel optimalizált hívásfolyamatok
- Csökkentik az elveszett hívások számát.
- Támogatják bonyolultabb IVR rendszerek működését.
- Segítik, hogy különböző időszakokban más-más hívásfolyamatok valósuljanak meg.
- Lehetővé teszik a tudás alapú híváselosztást a call center rendszerekben.
- Megkönnyítik az üzenetek, hangbejátszások, hangposta, figyelmeztetések, adatbekérés stb. megvalósítását.
- Segítik a hívás végi adatküldést más rendszerekbe.
- Egyedi mezőkkel támogatják a speciális ügyféligények no-code megvalósítását.



Okos
IVR
Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.
Alap, hogy a grafikus híváslogika szerkesztővel az elképzelhető legbonyolultabb IVR rendszert is egyszerűen felépítheted, így ügyfeleid a lehető legjobb kezekbe kerülnek, a lehető leggyorsabban.
A jó IVR célja leegyszerűsítve nagyjából annyi, hogy telefonáló ügyfelet a legmegfelelőbb ügyintézési pontra – legyen ez élő emberi ügyintéző vagy automata hangbejátszás – irányítsuk.
Az irányítás többféle alapon is történhet, például:
- az ügyintézés célja
- a hívó fél személye
- az időszak, amiben hív minket
- a beszélt nyelv, de számos más paraméter szerint is.

Ezt a teljes folyamatot beállíthatjuk a híváslogika tervező egyszerű, jól érthető, paraméterezhető tábláiban, majd a beállításoknak megfelelően ezt a viszonylag bonyolult rendszert is egy egyszerű folyamatábraként nézhetjük meg.

Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például az ünnepi időszak utánra.
Ha pedig bármi változik az ügyfélszolgálati rendben – pl. a nyitvatartás – akkor a híváslogika néhány paraméter módosítással átalakítható, sőt élesítés előtt másolat formájában tesztelhető, a régit pedig eltehetjük például az ünnepi időszak utánra.
Folyamat automatizálás
profi eszközökkel
A grafikus híváslogika tervező azonban sokkal több ennél!
Minden kommunikációs folyamatodat és lépésedet automatizálhatod segítségével, például:
- az üzenetek küldését
- a hangbejátszókat
- beírt szöveg AI vezérelt átalakítását hangbejátszássá (TTS)
- számsor felolvasást – pl. automata tájékoztatás rögzített beszélgetés hívásazonosítójáról
- a más rendszerekkel való kapcsolódást,
- a más rendszerekből kapott információk alapján történő hívásirányítást
- más rendszerek részére adatok átadását, hívás közben, vagy annak végén
- a hívás más-más ágra terelését számos paraméter alapján (pl. hívás időpont, behívó szám, telefonkönyv mezők, hívószám prefix, egyedi mező stb)
- call centerekben biztosítja a skill (tudás alapú) híváselosztást
- hangposta elindítását üzenethagyáshoz
- telefonkönyvben található adatok – pl. hívó név – kijelzését a hívott félnek
- sőt egyedi mezők alapján történő irányítást, műveleteket.
- az üzenetek küldését
- a hangbejátszókat
- beírt szöveg AI vezérelt átalakítását hangbejátszássá (TTS)
- számsor felolvasást – pl. automata tájékoztatás rögzített beszélgetés hívásazonosítójáról
- a más rendszerekkel való kapcsolódást,
- a más rendszerekből kapott információk alapján történő hívásirányítást
- más rendszerek részére adatok átadását, hívás közben, vagy annak végén
- a hívás más-más ágra terelését számos paraméter alapján (pl. hívás időpont, behívó szám, telefonkönyv mezők, hívószám prefix, egyedi mező stb)
- call centerekben biztosítja a skill (tudás alapú) híváselosztást
- hangposta elindítását üzenethagyáshoz
- telefonkönyvben található adatok – pl. hívó név – kijelzését a hívott félnek
- sőt egyedi mezők alapján történő irányítást, műveleteket.
Határtalan lehetőségek,
egyszerű megvalósítással

Ha felkeltettük érdeklődésedet, olvasd el részletesebb Tudástár anyagunkat a grafikus híváslogika szerkesztőről.
Ha felkeltettük érdeklődésedet, olvasd el részletesebb Tudástár anyagunkat a grafikus híváslogika szerkesztőről.
Ne feledd!
A bonyolult kommunikációs folyamatok automatizálása egyszerűbb, mint gondolnád, és ez minden VIPeX előfizető ügyfelünknek csomagjában foglalt lehetőség! Ha pedig segítségre lenne szükséged a beállításban, szakértő kollégáink rendelkezésedre állnak!
A bonyolult kommunikációs folyamatok automatizálása egyszerűbb, mint gondolnád, és ez minden VIPeX előfizető ügyfelünknek csomagjában foglalt lehetőség! Ha pedig segítségre lenne szükséged a beállításban, szakértő kollégáink rendelkezésedre állnak!
Olvasd el
legújabb bejegyzéseinket a
témában!
Jogosultság szerepre szabva
Átirányítások 2025-ben: Minden hívás célba ér!
Kétfaktoros hitelesítés: nem csak az Ügyfélkapun
Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!
Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

