Megújul az Opennetworks

Az Opennetworks felhő alapú telekommunikációs szolgáltatásai mostantól megújulva, de továbbra is a megszokott minőségben érhetők el. Elmondjuk, mit jelent számunkra a megújulás. 

Van, ami új, de a minőség a régi.

 

Egy olyan világban élünk, ahol minden állandóan, ráadásul egyre gyorsabb tempóban változik körülöttünk. Néha joggal érezzük azt, hogy a folyamatos változásban hátra hagyunk fontos dolgokat.

 

Az Opennetworks ilyen értelemben nem változik: megújul, külsőre kicsit átalakul, de leginkább több lesz abból, ami mindig is volt.

 

Amikor annak idején elindítottuk az Opennetworks-öt, az volt a célunk, hogy egy olyan ügyfélszolgálati rendszert hozzunk létre, ami felhő alapon, egyszerűen és elérhető áron, de hatékonyan szolgálja ki az ügyfelek igényeit. Ez a 2000-es évek közepén még inkább hangzott sci-finek, mint realitásnak, de igazunk lett.

 

A világ és vele az ügyfelek igényei viszont azóta is folyamatos változásban vannak. 2025-ben a felhő már nem a jövő, hanem a jelen megoldása. A kapcsolat a cégek és az ügyfeleik között ma közvetlenebb, folyamatosabb és sokoldalúbb, mint valaha.

 

Az évek során mi is lépést tartottunk ezzel a változással. Megoldásaink köre bővült, szolgáltatásaink az eredeti egyszerűség megtartása mellett összetettebbek és nyugodtan mondhatom, jobbak is lettek. Ezt persze folyamatosan kommunikáltuk is, de régóta éreztük, hogy ennek jobban hangot kéne adnunk.

 

Ez a pillanat most érkezett el. Megújuló honlapunkkal, átalakuló logónkkal és színeinkkel jelezzük azt a fejlődést, amit az évek alatt elértünk. Jobban megmutatjuk, hogy mik vagyunk most és hová tartunk a közeli jövőben. 

De mivel is vagyunk többek, mint korábban

  • Ügyfélszolgálati rendszerünk, a VIPeX és Call Center modulja mára inkább alapja, kerete a kommunikációs szolgáltatásainknak. Legyen szó minden korábbinál egyszerűbb és pontosabb műszaktervezésről, GDPR-kompatibilis hívásrögzítéséről vagy épp távmunkára, hibrid munkavégzésre való átállásról, mi nyújtunk megoldást. Ezt üzeni új szlogenünk: You connect. We Solve.
  • Megoldásaink választ adnak napjaink legrelevánsabb kommunikációs problémáira, de ahány ügyfél, annyi egyedi igény fordulhat elő. Aki minket választ, annak ezeket az egyedi fejlesztéseket egy jól működő rendszerbe beágyazva biztosítjuk. 

Mi az, ami egyáltalán nem változik?

  • Szolgáltatásaink minősége: továbbra is egy rengeteget látott, összesen bő egy évszázad telekommunikációs tapasztalattal rendelkező csapat dolgozik a megoldásainkon. Tőlünk a legjobbjat kapja, aki minket választ.
  • Ahogy ügyfeleinkhez állunk: az évek során ugyan létszámban is sokat bővültünk, de nem vettünk fel nagyvállalati mentalitást. Továbbra is közvetlenül, nyitottan és segítőkészen várjuk ügyfeleink kérdéseit és nyújtunk megoldást problémáikra. 
 

A megújulás azzal is jár, hogy nem csak többet mutatunk magunkból, hanem az eddiginél több platformon tesszük ezt. Eddigi is futó Facebook és LinkedIn oldalunk mellett már megtalálhatóak vagyunk Instagramon, sőt elindult YouTube csatornánk is, ahol bemutatkozó videónkban máris megnézhetitek, miként látjuk most magunkat!

 

 

Viszont ahogy eddig már többször említettem, a változás és az újítások sosem állnak meg. A közeljövőben még rengeteg újdonsággal jelentkezünk majd, ezért is érdemes követnetek minket a fenti csatornákon.

 

Közben persze nem feledkezünk meg róla, és szeretnénk, ha Ti sem felejtenétek el: megújulunk, de azok maradunk, akik mindig voltunk. Van, ami új, de a minőség a régi.

 

András 

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!