Szoftvert a felhőből – öt jó érv a SaaS mellett

A felhő alapú szoftvermegoldások egyre elterjedtebbek, felhasználásuknak pedig újabb löketet adhat a jelenlegi bizonytalan helyzet. Az ilyen megoldások költséghatékony és rugalmas lehetőséget biztosíthatnak cégednek, de a teljesítmény és biztonság terén sem jelentenek kompromisszumot. Heti blogposztunkban hoztunk öt érvet a használatukra.

A felhő alapú szoftveres megoldások használatának rengeteg előnye van, a téma pedig most aktuálisabb, mint valaha.

Hogy miért? Egyrészt nyilván azért, mert az elmúlt évek megszokott jelenségei még mindig velünk vannak. A járvány tartós elmozdulást jelentett a hibrid-, vagy távmunka irányába, ami egyúttal magával hozta a megemelkedett biztonsági igényeket, a szakemberek pedig továbbra sem lepték el a piacot.

Mindehhez hozzájön az egyre bizonytalanabb gazdasági környezet. A jól képzett munkaerő aranyárban van, a beruházási környezet egyáltalán nem ideális, a legtöbb cég pedig így spórolni kénytelen.

Szerencsére a SaaS használata a fent említett összes problémára megoldást nyújt valamilyen szinten. Használata mellett rengeteg érv van, első körben mutatunk is ötöt.

1. Költséghatékony

 

Csak a felhasznált erőforrásokért kell fizetni. A vállalkozások a felhőmegoldások segítségével hardver-, energia- és házon belüli vagy külső erőforrásként igénybe vett informatikai szakemberek költségeit takaríthatják meg.

2. Teljesítmény

 

A hardver gyorsan elavul és lelassul. A felhőszolgáltatók rövidebb frissítési ciklusokkal szervezik az szerverkapaitások bővítését és a működést biztosító frissítéseket. A felhőalapú számítástechnika révén a legújabb technológiával jobb teljesítményt érhető el.

3. Biztonság

 

A vállalatok jobb biztonsági modellekbe szeretnének beruházni, miközben a kiberfenyegetések száma nő. A felhőre költözés önmagában nem csökkenti a biztonsági fenyegetéseket, de csökkenti a támadások kockázatát. A felelős felhőszolgáltatók naprakész és a nemzetközi szabványoknak megfelelő és tanúsított biztonsági és megfelelőségi intézkedéseket adnak rendszereikhez. Ezek csökkentik a cég biztonsági terhelését.

4. Gyors megvalósítás, naprakész szolgáltatás

 

A felhőszolgáltatásokat többszáz vagy akár ezer felhasználó igényeinek megfelelően korszerűsítik. Így a legkorszerűbb és folyamatosan megújuló szolgáltatást vezetheti be a felhasználó cég, akár hetek alatt, és a további fejlesztéssel sem lesz gond.

5. Távoli hozzáférés, mobil munkavégzés

 

Az elmúlt évek történései mellett nem is kell külön hangsúlyoznunk, milyen fontos, hogy akár a teljes céges csapat távolról dolgozhasson, vagy rugalmasan szervezhető legyen a hibrid munkavégzés. A távoli hozzáférés segítségével jobban bevonhatók a feladatokba időszakos projektmunkások vagy szabadúszók is, ami költséget takarít meg és megkönnyíti a munkaerőhiány áthidalását.

Ennyi alapján már önmagában érdemes lenne felhő alapú szoftverek igénybevételén gondolkoznod vállalkozásod számára, ez azonban még messze nem minden. A jövő héten hozunk öt újabb érvet, hogy miért érdemes felhőre váltanod!

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!