Szolgáltatásaink

_ VIPeX

Vállalati telekommunikáció
a felhőben

VIPeX telekommunikációs SaaS szolgáltatásunk beruházásmentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VoIP technológiával.

VIPeX telekommunikációs SaaS szolgáltatásunk beruházásmentesen biztosítja a legmodernebb IP alközponti funkciókat VoIP technológiával.

Komplex céges telekommunikációs megoldás.
Támogatja a több telephelyes munkavégzést és a távmunkát, könnyen igazítható bármilyen céges telekommunikációs folyamathoz.

 

Egyedülállóan komplex és mégis egyszerűen kezelhető megoldás, mely webes felületen folyamatosan igazítható a változó céges telekommunikációs igényekhez.

_Call center

Ügyfélkapcsolatok
a felhőben

Felhő alapú ügyfélszolgálati rendszerünk – VIPeX Call Center Modul – professzionális, teljes működési hátteret biztosít ügyfélszolgálatoknak, call centereknek mérettől függetlenül, pár főtől akár több száz felhasználóig:

Komplex, kész, néhány hét alatt üzembe állítható ügyfélközponti megoldás, mely testre szabható az egyéni igényekhez.

Működés közben is könnyedén igazítható a változó működési feltételekhez, folyamatokhoz webes felületen. Segítségével egyszerű a felhasználó menedzsment és az operátorok teljesítményének mérése.

Felhő alapú ügyfélszolgálati rendszerünk – VIPeX iCenter – professzionális, teljes működési hátteret biztosít ügyfélszolgálatoknak, call centereknek mérettől függetlenül, pár főtől akár több száz felhasználóig:

Komplex, kész, néhány hét alatt üzembe állítható ügyfélközponti megoldás, mely testre szabható az egyéni igényekhez.

Működés közben is könnyedén igazítható a változó működési feltételekhez, folyamatokhoz webes felületen. Segítségével egyszerű a felhasználó menedzsment és az operátorok teljesítményének mérése.

_ON TOOLKIT

Praktikus megoldások
a felhőben

Szolgáltatásaink egy komplex rendszer részei,
így számos ügyfélszolgálati és kommunikációs problémára kínálunk kész megoldást.

Szolgáltatáscsomagjaink a változó igényeknek megfelelő funkciókat, megoldáscsomagokat tartalmaznak. Ezek közül ügyfeleink kiválaszthatják a számukra leginkább megfelelőt.

Sok megoldásunk, opciónk „dobozos szolgáltatás” így egyetlen gombnyomással a működő rendszerbe illeszthető.

Szolgáltatásaink egy komplex rendszer részei, így számos ügyfélszolgálati és kommunikációs problémára kínálunk kész megoldást.

Szolgáltatáscsomagjaink a változó igényeknek megfelelő funkciókat, megoldáscsomagokat tartalmaznak. Ezek közül ügyfeleink kiválaszthatják a számukra leginkább megfelelőt.

Sok megoldásunk, opciónk „dobozos szolgáltatás” így egyetlen gombnyomással a működő rendszerbe illeszthető.

Minden megoldásunk esetében a legkorszerűbb, jogszabályoknak és szabványoknak megfelelő működést biztosítjuk az adatkezelés, informatikai
biztonság területén.

 

Ügyfeleink a teljes szerződéses időszakban élvezhetik a frissítések által biztosított új funkciókat, kényelmet és biztonságot.

Folyamatosan a legkorszerűbb megoldásokkal bővül a paletta, többek között a mesterséges intelligencia kínálta lehetőségekkel.

_CONTACT, COMMUNICATE, CONCLUDE

SaaS ügyfélszolgálati
és kommunikációs megoldások

Ügyfélszolgálat
Ügyfélszolgálat
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekommunikáció
Telekom-munikáció
Mobilitás, távmunka
Mobilitás, távmunka
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszakszervezés
Műszak-szervezés
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívásfolyamatok
IVR és hívás-folyamatok
Megoldásaink
Megoldásaink
AI segédek
AI segédek
GDPR
GDPR
Softphone, IP telefon
Softphone, IP telefon
Click-to-call
Click-to-call
E-fax, sms, SIP trunk
E-fax, sms,
SIP trunk
Telekampány
Telekampány

Az Opennetworks
számokban

20 éve működünk sikeresen. Csapatunk 120 év telekommunikációs és közel 100 év fejlesztési tapasztalattal rendelkezik. Nagyra törő elképzeléseink vannak, de elég KKV-szemléletűek vagyunk ahhoz, hogy céljaidat személyes ügyünkként kezeljük.

Üzleti előfizető
0
Egyedi projekt
0

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most, milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc, vagy óra múlva használhatod!

Olvass
legújabb projektjeinkről!

Az idő pénz: JHP Time Bt. Seiko szervíz

A Seiko Butikban az értékesítés mellett szervíz is van, amit ügyfelük – a JHP Time Bt. – működtet. Egy szervíznek általában szüksége van telekommunikációs szolgáltatásra, így az egyéltalán nem meglepő, hogy ügyfelünk részére VIPeX szolgáltatással biztosítjuk a kapcsolattartást a külvilággal.

Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Vonalban az egészség: Szent Kristóf Szakrendelő

Időben orvoshoz jutni, ha baj van: nincs ennél fontosabb, ha betegek vagyunk. Ennek pedig – különösen a mai, a szektor számára is kihívásokat jelentő időszakban – egyik kulcsfontosságú feltétele, hogy a páciens gyorsan, gördülékenyen és lehetőleg felesleges körök nélkül elérje az orvost, vagy a betegirányítást végző kollégát.