VIPeX alapok: Jogosultsági szintek kezelése

Manapság az egyik legfontosabb rendszerbiztonsági követelmény, hogy az egyes funkciókhoz csak az arra jogosult felhasználók férjenek hozzá. VIPeX szolgáltatásunk fontos eleme a jogosultsági szintek kezelése, aminek segítségével egy cég munkatársainak hozzáférése a különböző funkciók beállításaihoz jól elhatárolható.

Alapszintű jogosultság beállítás

 

Virtuális telekommunikációs rendszerünkben minimum két jogosultsági szint beállítása célszerű. A cégadmin valamennyi vállalati előfizetés összes információjához hozzáfér, és szinte minden beállítást kedvére módosíthat a vállalkozás minden előfizetésében. Ezzel szemben az egyszerű felhasználó mindössze a legalapvetőbb személyes beállításait kezelheti, mint a saját profil és hangposta fiókja, abban az előfizetésben, amelynek felhasználója.

Ez az alapszintű leosztás sokak számára megfelelő, hiszen a felhasználói szint mellett tulajdonképpen a szokásos rendszergazdai szint kerülhet kijelölésre.


További jogosultsági szintek


Sok cég felépítése összetettebb rendszert kíván. Például Áron cégvezetőként praktikusan minden információhoz hozzá kéne, hogy férjen, de ettől még egyáltalán nem biztos, hogy adminisztrátori jogosultságra is szüksége van. Hasonlóan igaz ez más kollégákra is, akiknek feladatkörei szélesebb jogosultsági kört igényelhetnek a felhasználói jogosultságoknál.

Ügyfeleink két módon bővíthetik a felhasználóknak kiosztott jogosultsági szintek körét. Az egyik lehetőség a jogosultsági szintek kezelése előre beállított szintek szerint. Ezzel a megoldással négy további – különböző céges szerepkörökre beállított – hozzáférési szint válik elérhetővé.

Az előfizetés admin rendelkezik valamennyi adminisztrátori hozzáféréssel, jogosultságai a cég egyetlen előfizetésére terjednek ki. Tehát mondjuk Patrik a vállalat budapesti részlegéért felelős adminisztrátor lesz, de a győri üzletág előfizetésével kapcsolatban semmilyen jogosultsággal nem rendelkezik. Hasonló a hívócsoport admin szerepe is, aki csak egy adott hívócsoport beállításai felett rendelkezik adminisztrátori jogosultsággal.

A vezető jogosultsági szint a már fentebb említett, adminisztrátori szerepet nem betöltő céges vezetők számára lehet tökéletes. Ez hozzáférést biztosít számukra az általános menüpont adataihoz, de csak korlátozott módosítási jogkörrel. Így minden szüksége információt, statisztikát megkaphatnak, de nem kell az adminisztrátorok széleskörű módosítási lehetőségeivel bajlódniuk.

A pénzügy vagy titkárság jogosultsági szint szintén hasznos funkciót láthat el, tökéletes lehet adminisztratív műveletek végrehajtásához. Az ezzel rendelkező felhasználók korlátozottan férnek hozzá az általános menüpont adataihoz, és ezekre is csak korlátozott módosítási jogkörük van. Tomi például pénzügyesként láthatja az ügyfelek számlázási adatait, az ezzel kapcsolatos feladatokhoz szükséges módosításokat elvégezheti, de mondjuk a call center hívócsoportok információhoz nem kell hozzáférnie.

A felsorolt szerepkörök a CC modul előfizetői körében kiegészülnek a CC operátor és a CC supervisor jogosultsági szintjével. Az előre beállított jogosultsági szintek bármilyen általános felépítésben működő cégnek tökéletesek lehetnek, egy jól kipróbált, működőképes rendszert biztosítanak, ami minden VIPeX csomagunkban elérhető.

 

Egyedi jogosultsági igények

 

Előfordulhat viszont, hogy ügyfélként úgy látod, a te cégedben mások a szerepek és egyedi igényeknek megfelelő jogosultsági szinteket szeretnél létrehozni. Erre szintén van lehetőség, a rendszer rugalmas beállításaival bármilyen speciális szerepkörre kialakított jogosultsági szint létrehozható. Például dönthetsz úgy, hogy külön jogosultsági szintet kérsz középvezetőidnek, akiknek a pozíciójuknak megfelelő hozzáférést biztosítunk a rendszerben.

További opcionális szolgáltatásunk az úgynevezett objektum csoportok létrehozása. Ezek segítségével a jogosultsági szintek különböző csoportokra szűkíthetők, az adott felhasználó jogosultságai például csak bizonyos mellékekre, felhasználókra vagy hívócsoportokra lesznek elérhetőek.

Az objektumcsoportok a feladatkörök még hatékonyabb elhatárolását teszik lehetővé, az egyes telephelyek, irodák vagy területek között segítségükkel bármilyen összetett céges működéshez illeszkedő jogosultsági rendszer kialakítható. Például Péter vezetői jogosultságot kap, de objektumcsoportok segítéségével csak az értékesítési csapat tagjaira szűkül a hozzáférése, ezáltal lényegében ugyanúgy kialakítva a fentebb már említett középvezetői pozíciót.

 

Zsolt

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Küszöbön a jövő: MI-segéd ügyfélszolgálaton

A mesterséges intelligencia hangalapú megoldásai rövidesen az ügyfélszolgálatokon is megjelenhetnek. A TTS-rendszerek továbbfejlesztett verziói akár a kollégák hangján is megszólaltathatják a teljes hangmenüt, de az MI a hívásirányításban is nagy segítség lehet.  

Segítség, csalók!!!! – Hogyan ismerjük fel és védekezzünk a spoofing ellen

A digitális világban egyre több veszély leselkedik ránk, amelyek közül az egyik leggyakoribb  a spoofing -  azonosító lopás. Mi történik ilyenkor és hogyan védekezhetünk ellene?

Hanggal hoz közelebb: AI-kommunikáció hangalapon

A ChatGPT egy ideje már nem csak írásban, de hangalapon is működik, amivel a praktikusabb használat mellett lehetőségek egész sorát nyitotta meg. A program nem a telefonos AI-asszisztensek helyét veheti át, viszont kreatívabb feladatokkal is elboldogul, TTS-megoldása pedig az ügyfélszolgálati felhasználáshoz is hasznos lehet.

Nem minden arany, ami MI: ezek a sikertényezők

A mesterséges intelligencia alkalmazása a hazai cégek körében is egyre terjed, a Deloitte kutatása pedig azt is felmérte, miben látják itthon az MI sikeres használatának kulcsát.

Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Bejegyzés próba

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák.

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!