Bejegyzés próba 2.

Átirányítási korlátozás funkciónk segítségével minden mellékre külön beállíthatóvá vált, milyen hívásokat hova irányíthatnak át a kollégák, ezzel nyomonkövethetőbbé téve a munkájukat és megakadályozva a váratlan költségek felmerülését. Mindezt ráadásul rendszerünk kezelőfelülete és a fizikai mellékek teljes szinkronizálásával értük el.

Rengeteget írtunk már nektek arról, hogy VIPeX szolgáltatásunk átirányítási funkciói mennyi mindenben könnyíthetik meg egy cég működését és a kollégák életét. Annyiszor, hogy azt néhány bekezdésben összefoglalni lehetetlen is lenne, szerencsére a többiek az elmúlt időszakban többször megtették, bemutatva az egyszerűbb és a jóval komplexebb megoldásainkat is.

Bizonyos esetekben viszont az átirányítások korlátozása épp olyan hasznos lehet. Új funkciónk ebben segít, én pedig most azt szeretném elmesélni, ennek milyen hasznát láthatjátok a mindennapokban.

Múlt évben mutattuk be azt a lehetőséget rendszerünkben, aminek segítségével hívószámra szűrhetővé váltak az átirányítások. Ezzel a megoldással lehetővé vált, hogy a kiemelt ügyfelek bejövő hívásai még könnyebben jussanak el a leginkább naprakész kollégához, de az is, hogy egy cégvezető csak azokat a hívásokat kapja meg személyesen, amik számára igazán fontosak.

Ezt a módszert fejlesztettük tovább az átirányítási korlátozással. A funkcióval minden mellékre beállítható lett, milyen számokra lehet átirányítani egy hívást, illetve az is, milyen számokról érkező hívást lehessen, vagy épp ne lehessen átirányítani. Azaz például megvalósítható, hogy a kollégák a beérkező hívásaikat a mobiljukra ne, csak egy másik (saját vagy máshoz tartozó) belső mellékre küldhessék tovább.

Szinte hallom a kérdést: „mire jó ez”? Nem az volt eddig a lényeg, hogy minden hívás teljes rugalmassággal irányítható szinte bárhová?

Valóban, sokszor viszont a megkötések ugyanúgy fontosak. Egy munkáltató joggal várja el, hogy a kollégák munkája nyomonkövethető legyen, ahogy az is érthető, ha a teljes mobilitással járó szabadságot nem szeretné mindenkinek biztosítani. Az átirányítási korlátozással mindez úgy érhető el, hogy minden tökéletesen személyre szabható az egyéni igények figyelembe vételével.

A megoldás emellett a céges költségeket is segíthet kordában tartani. Nyár van, most senkinek nem kell különösebben magyaráznom egy olyan elképzelt helyzetet, hogy a szabadságon lévő kolléga, a céges mellékére érkező sürgős hívásokat átirányította a mobiljára. De mi van, ha a Maldív-szigetekre, vagy akár csak az EU-n kívüli Montenegróba utazott? Ebben az esetben a hívás fogadása már komoly költséget jelentene a cégnek, az átirányítási korlátozással viszont ezek a helyzetek is elkerülhetők.

A funkció tehát önmagában számos hasznos megoldást kínál, amit ügyfeleink kifejezett igényei alapján fejlesztettünk ki. A legbüszkébbek viszont arra vagyunk, ahogyan ezt megvalósítottuk. Ahhoz, hogy az átirányítási korlátozás működjön, elértük azt a régi célt, hogy a leggyakrabban használt (SNOM) készülék típusoknál a mellékeken (készülékeken) beállított módosítások azonnal megjelenjenek Szolgáltatás Portálunk kezelőfelületén is.

Vagyis egyszerűen fogalmazva: mostantól ha egy fizikai készüléken állítjuk be a nekünk szükséges változtatásokat, azokat rendszer ugyanúgy érzékeli. És fordítva is, a rendszerben beállított korlátozásokat a készülékek is átveszik, így azokat egy fizikai melléken sem lehet felülírni. Ezzel minden felhasználó munkája egyszerűbbé, a teljes rendszer működése pedig jóval hatékonyabbá válik.

Láthatjátok, hogy egyes esetekben a korlátozás nem hogy rossz, de nagyon is hasznos opció lehet. Új megoldásunk segítségével az átirányításokat teljesen személyre szabva lehet korlátozni, megtalálva a mindenki számára legjobb opciót.

 

Gyula

 

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!