Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Akárcsak az Opennetworks, ügyfelünk: a Sólyomsoft Kft. is saját fejlesztésű megoldásokkal dolgozik. Mégpedig például olyan érzékeny és folyamatos szolgáltatás igényű területen, mint a tankoló automaták és a kapcsolódó kasszarendszerek. Ügyfelünk kasszarendszereit emellett trafikokban, italkereskedésekben és élelmiszer boltokban is használják.

A Sólyomsoft Kft. célpiaca miatt VIPeX rendszerünket nyilvánvalóan azért veszi igénybe, mert fontos számára, hogy ügyfelei mindig és megbízhatóan elérjék kollégáit, legyen szó akár az értékesítésről, akár működés-támogatásról.

Az ilyen partnerek esetében általában alapvető igény, hogy a munkatársak ne csak asztali készülék mellett ülve, hanem elsősorban mobil telefonról tudják használni a szolgáltatás., Így van ez a Sólyomsoftnál is: a kollégák többsége Bria Mobil Softphone szolgáltatás igénybevételével mobil készülékével tartja a kapcsolatot a külvilággal.

Egy fokkal túlmutat a legalapvetőbb igényeken, de mára már az is természetes, ha ügyfelünk CRM, jegykezelő, vagy ERP rendszert működtet és ott szeretne tárolni minden hívásadatot vagy szinkronizálni szeretne bizonyos adathalmazt a két rendszer között.

A VIPeX rendszer külső alkalmazások integrációjához HTTP REST API-t nyújt külső rendszerekből érkező adatlekérésekre, vagy onnan indított műveletek vezérlésére.  Ugyanakkor rendszerünk külső rendszerek HTTP REST API szerverei számára képes információkat küldeni a VIPeX rendszerbe érkező- vagy onnan indított hívásokról.

A Sólyomsoft Kft. rendszerkapcsolatokra vonatkozó igényeit több, kész API megoldással is tudjuk támogatni:

  • Hívás adatküldés API-val: ügyfelünknél minden hívás adata átkerül az ügyfél rendszerébe is.
  • Bejövő hívás értesítő: hívás közben tud adatokat átadni az adott bejövő hívásról a külső rendszernek.
  • Hangfile lekérdezés API-val: rögzített hangfile lekérdezése a hívás végi adatküldésben elküldött „link” (kód) alapján.

Ezek mellett a „dobozos” API funkciók mellett volt egy olyan egyedi ügyfél igény is, amit kifejezetten a Sólyomsoft Kft. megrendelésére valósítottunk meg. A cég számára nagyon fontos, hogy a VIPeX-ben működő telefonkönyv és a saját alkalmazásban tárolt céges telefonkönyv összhangban legyen, hiszen nagyon sok partnert szolgálnak ki.

Minden hívásnál fontos lehet, hogy a hívót a lehető legjobban tudják a kollégák már a hívás pillanatában azonosítani. Ezért igényük volt arra, hogy a telefonkönyvek szinkronizációja API kapcsolat útján legyen megvalósítható.

Számukra fejlesztettük a „Telefonkönyv bejegyzés létrehozása, lekérdezése, módosítása, törlése” API-t. Ez a megoldás az ügyfél rendszeréből indított API hívással lekérdezi, módosítja, vagy törli a VIPeX telefonkönyv adatait. Így lehetőség van arra, hogy a telefonkönyvet csak az egyik alkalmazásban kelljen szerkeszteni és naprakészen tartani, ami automatikusan frissül a másik rendszerben is. Ügyfelünk lekérdezésre használja ezt az API-t, tehát a mi rendszerünk telefonkönyv adataiból szinkronizál a saját rendszere felé.

A specifikáció és a fejlesztés során az ügyfél mindvégig pontos iránymutatásokkal, igény meghatározással segítette munkánkat, amit mi az igényeit minden szempontból lefedő funkció fejlesztésével háláltunk meg. Ilyen, amikor szakértők közös munkája alapján profi rendszerkapcsolatok és megoldások születnek! Köszönjük Sólyomsoft Kft.!

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

2025 call center trendjei: ügyfélszolgálat a felhőben, AI okosan

Évindító blogposztunkban megírtuk, mire számítunk 2025-ben a telekommunikáció és a call centerek világában, a felhő alapú megoldások további terjedésétől az AI-mánia mérséklődéséig.  

Újra legyen techmentes karácsonyod!

Idén is sikeres és kihívásokkal teli évünk volt veletek! Köszönjük nektek, hogy együtt dolgozhatunk: mi a szűkebb csapat és MI – közösen – az ügyfelekkel, partnerekkel kiegészített nagy Opennetworks csapat!

Fine dining: létszámtervezés call centerben

Képzeld el, hogy egy fine dining éttermet vezetsz, első rangú konyhával. A séf francia, a cukrász olasz, az étel remek, a vendégek mégis elégedetlenek. Pont így működik az ügyfélszolgálatod is, ha nem megfelelően szervezed meg a műszakot.

Hiteles hangon – hangrögzítés régen és ma

Hangfelvétel: első ránézésre nem is jut eszünkbe, hogy már több, mint 160 éves lehet ez a technológia. A hangok tárolása azóta velünk van, de mostanság olyan biztonsági kérdéseket is felvet, amivel korábban eszünkbe sem jutott foglalkozni

AI az ügyfélszolgálaton: így NE használd!

A mesterséges intelligencia felhasználásra számos pozitív példa van a call centerekben, de bőven vannak kerülendő gyakorlatok is.

Dashboard: kiemelt statisztikák, trendek, megoldások 2024-ben

Egy jó ügyfélszolgálat felépítéséhez ma már elengedhetetlen, hogy hatékonyan mérjük a rendszer teljesítményét, ehhez pedig szükség van egy jó dashboard felületre. Megmutatjuk, ezen a téren milyen trendek és megoldások vannak manapság. 

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!