Rendszerkapcsolatok, avagy profik, ha találkoznak: Sólyomsoft Kft.

Számunkra mindig nagy megtiszteltetés, ha informatikai vállalkozás bízza ránk kommunikációs rendszerének megvalósítását. Ilyenkor mutatkozik meg igazán, mit jelentenek egy profi kezében a VIPeX által nyújtott lehetőségek és legtöbbször ilyenkor van lehetőség arra is, hogy a szekértő ügyfél igényeit akár egyedi fejlesztéssel is kiszolgáljuk.

Akárcsak az Opennetworks, ügyfelünk: a Sólyomsoft Kft. is saját fejlesztésű megoldásokkal dolgozik. Mégpedig például olyan érzékeny és folyamatos szolgáltatás igényű területen, mint a tankoló automaták és a kapcsolódó kasszarendszerek. Ügyfelünk kasszarendszereit emellett trafikokban, italkereskedésekben és élelmiszer boltokban is használják.

A Sólyomsoft Kft. célpiaca miatt VIPeX rendszerünket nyilvánvalóan azért veszi igénybe, mert fontos számára, hogy ügyfelei mindig és megbízhatóan elérjék kollégáit, legyen szó akár az értékesítésről, akár működés-támogatásról.

Az ilyen partnerek esetében általában alapvető igény, hogy a munkatársak ne csak asztali készülék mellett ülve, hanem elsősorban mobil telefonról tudják használni a szolgáltatás., Így van ez a Sólyomsoftnál is: a kollégák többsége Bria Mobil Softphone szolgáltatás igénybevételével mobil készülékével tartja a kapcsolatot a külvilággal.

Egy fokkal túlmutat a legalapvetőbb igényeken, de mára már az is természetes, ha ügyfelünk CRM, jegykezelő, vagy ERP rendszert működtet és ott szeretne tárolni minden hívásadatot vagy szinkronizálni szeretne bizonyos adathalmazt a két rendszer között.

A VIPeX rendszer külső alkalmazások integrációjához HTTP REST API-t nyújt külső rendszerekből érkező adatlekérésekre, vagy onnan indított műveletek vezérlésére.  Ugyanakkor rendszerünk külső rendszerek HTTP REST API szerverei számára képes információkat küldeni a VIPeX rendszerbe érkező- vagy onnan indított hívásokról.

A Sólyomsoft Kft. rendszerkapcsolatokra vonatkozó igényeit több, kész API megoldással is tudjuk támogatni:

  • Hívás adatküldés API-val: ügyfelünknél minden hívás adata átkerül az ügyfél rendszerébe is.
  • Bejövő hívás értesítő: hívás közben tud adatokat átadni az adott bejövő hívásról a külső rendszernek.
  • Hangfile lekérdezés API-val: rögzített hangfile lekérdezése a hívás végi adatküldésben elküldött „link” (kód) alapján.

Ezek mellett a „dobozos” API funkciók mellett volt egy olyan egyedi ügyfél igény is, amit kifejezetten a Sólyomsoft Kft. megrendelésére valósítottunk meg. A cég számára nagyon fontos, hogy a VIPeX-ben működő telefonkönyv és a saját alkalmazásban tárolt céges telefonkönyv összhangban legyen, hiszen nagyon sok partnert szolgálnak ki.

Minden hívásnál fontos lehet, hogy a hívót a lehető legjobban tudják a kollégák már a hívás pillanatában azonosítani. Ezért igényük volt arra, hogy a telefonkönyvek szinkronizációja API kapcsolat útján legyen megvalósítható.

Számukra fejlesztettük a „Telefonkönyv bejegyzés létrehozása, lekérdezése, módosítása, törlése” API-t. Ez a megoldás az ügyfél rendszeréből indított API hívással lekérdezi, módosítja, vagy törli a VIPeX telefonkönyv adatait. Így lehetőség van arra, hogy a telefonkönyvet csak az egyik alkalmazásban kelljen szerkeszteni és naprakészen tartani, ami automatikusan frissül a másik rendszerben is. Ügyfelünk lekérdezésre használja ezt az API-t, tehát a mi rendszerünk telefonkönyv adataiból szinkronizál a saját rendszere felé.

A specifikáció és a fejlesztés során az ügyfél mindvégig pontos iránymutatásokkal, igény meghatározással segítette munkánkat, amit mi az igényeit minden szempontból lefedő funkció fejlesztésével háláltunk meg. Ilyen, amikor szakértők közös munkája alapján profi rendszerkapcsolatok és megoldások születnek! Köszönjük Sólyomsoft Kft.!

Olvasd el
legfrissebb bejegyzéseinket!

Oldd meg egyszerűbben: kimenő IVR a hatékonyabb ügyféltájékoztatásért

Az ügyfélszolgálati csapatok munkáját egyre gyakrabban segítik olyan okos megoldások, melyek célja a kollégák tehermentesítése. Ezek közé tartozik VIPeX kimenő IVR funkciója is.

Kontrollált chatbotok? AI szabályozás az EU-ban

Az EU mostanra felismerte, hogy az MI technológia szédítő fejlődése szabályozást igényel, ha biztosítani akarjuk az emberek és a vállalkozások biztonságát.

Kérdezd PT-t: AI az ügyfélszolgálaton

Kérdezd PT-t sorozatunkban a mesterséges intelligencia által kreált kollégánkkal beszélgetünk aktuális témákról. Ezen a héten az MI használatát az ügyfélszolgálatokon vitattuk meg.  

Mik a legtrendibb AI-megoldások Call centerekben?

A mesterséges intelligencia használata az ügyfélszolgálatokon is terjed, ez azonban nem jelent azonnal gyökeres változást és pláne nem kell félni tőle.

Láncreakció: NIS2 és a beszállítók

A kiberbiztonsági tanúsításról és felügyeletről szóló törvény - " Kibertan-törvény” - közvetlenül csak a gazdaság nagyobb szereplőire és meghatározott területeire fókuszál, de az ellátási láncokon keresztül a cégek egy jóval szélesebb körére fog hatást gyakorolni.

Hello PT: megkérdeztük az AI-t leíratolási képességeiről

Mindig is érdekelt, hogy az MI hogyan foglalja össze, értékeli saját képességeit a számunkra fontos szakmai területeken. Ezért indítottuk "Hello PT sorozatunkat" amiben a ChetGPT 4.o-val beszélhetünk. Ezen a héten a leíratolásról (STT) kérdeztük

Teszteld most
mi a válaszunk a kérdéseidre!

Keress minket, hogy egy online vagy személyes bemutatón egyeztethessük kérdéseidet
és azt, hogyan segíthetjük céged fejlődését!

Próbáld ki most milyen egyszerű felépítened a céged számára
optimális kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldást! 30 napig
költségmentes, testre szabott Felhőközpontod akár néhány perc,
vagy óra múlva használhatod!